asphaltangels
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Nyhetsbrev!!!!

Go down

Nyhetsbrev!!!! Empty Nyhetsbrev!!!!

Poste by Asphalt Angels Tir 13 Okt 2009 - 23:42

Hei hei alle “Engler”
Da er sommeren over å vi er kommet til høsten og vinteren. Jeg er fornøyd med starten vår og jeg syntes vi har blitt mange flotte sjeler i denne klubben. Fokuset mitt når jeg fikk ideen var å samle alle bilinteresserte på et sted. At alle aldre og alle typer mennesker kan få være med. Det vi ser nå er at den yngre aldersgruppen og den gruppen som kaller seg rånere er godt representert. Vi ønsker ikke at klubben skal ha noe stempel på seg, men vi har nok fått et råne stempel. Det er viktig at vi ikke gjør dette ordet til noe negativt, det er engang slik at på folkemunnet er det er negativt ladet ord, noe vi kan vise at det ikke er. Allikevel er det viktig at vi ikke ekskluderer de andre gruppene. Dere som kaller dere rånere må være flinke til å inkludere alle. Og de andre gruppene må være flinke til å inkludere dere. Vi har en felles interesse i bunnen å det er bil og motor.

Vi har fått opp et styret og har allerede kommet til våres styremøte nr 2. I etterkant av styremøtene er det viktig at dere møter på medlemsmøte. Dette er deres mulighet til å fortelle hvordan dere vil ha ting og hva dere ikke er så fornøyd med eventuelt. Om det er noe dere ønsker vi skal ta opp i styret nå på fredag sender dere bare en melding til meg så tar jeg det opp anonymt.

Vi er i gang med neste sesong allerede. Og det er stoore planer på gang. Det vil bli gjort alt for å få til noe stort og vi håper dette etter planen skjer i juli august. Om det er ting dere ønsker vi skal finne på er det viktig at dere hinter oss om det. Dette er våres klubb ikke min, eller din. Vi må skape denne klubben samme. Dere står også fritt tilå finne på ting selv. Ta initiativ og finn på ting sammen. Det trenger ikke være mye som skal til for å ha det gøy med bilJ Bare husk dere representerer klubben så oppfør dere.




Når det kommer til klær og merker har vi ennå flere t skjorter igjen, det er også noen som har fått designet seg gensere og jakker på reklameservice. Dette kan dere bare fortsette med, genserne som ble bestilt nå sist var tøffe, og oppfordrer alle til å se på de(Stine Hubred Og Andre Midtgaard som har de) Merker får dere hos vår nestleder Pål. Og de koster 50,-

Det er også et kallender prosjekt på gang, og der er det mye moro. Vi har tatt masse bra bilder og vil selge kalenderne på slutten av året. Prisen er ikke bestemt, men her er det mye underholdningJ

Ellers vil jeg nok en gang oppfordre alle til å registrere seg på forumet våres. asphaltangels.forumation.com, vi legger hele tiden ut info der og vi i ledelsen skal bli flinkere til å oppdatere siden. Dere må også bruke siden flittig til det dere vil formidle. Er dere på facebook så meld dere også inn i gruppen våres der. Bruker den mye på å informasjon.

Vi er på utkikk etter medlemmer som vil ha litt ansvar hele tiden. Vi har masse oppgaver som vi skal utføre og en kan ikke gjøre alt. Vi har allerede delegert bort noe men det er fremdeles ting som vi trenger hjelp til. Føler du at du vil ta litt mer del i klubben og har noen timer til overs? Ta kontakt med meg så kan vi snakke litt om hva slags oppgaver vi har.

Håper alle går inn i vinteren med gode dekk;)og at dere kjører pent. Husk det er mange som er glade i dere.
Sees utover vinteren og gleder meg til å ha dere alle med inn i sommeren 2010. Vår første hele sesong hvor vi skal vise de hva vi er!!

Helene
Leder.
Asphalt Angels
Asphalt Angels
Admin
Admin

Antall Innlegg : 51
Join date : 04.05.2009
Age : 43
Bosted : Hallingby

https://asphaltangels.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet